maanantai 6. helmikuuta 2012

Kuvahaaste päivä 4: Harrastus




Aloin miettimään mitä harrastuksia minulla on ja onhan niitä, aika montakin. Ensiksi tuli mieleen tietenkin vanhat talot ja vanhan korjaaminen, sitten kirpputoreilla käyminen ja vanhojen tavaroiden keräily.

Yleensä ostan tavaraa, jotka tulee käyttöön, esim. keittiöön astioita ja säilytysratkaisuja, mutta tuleehan tavaraa ostettua koristekäyttöönkin. Kuvassa on Arabian valkoisia vateja, joista tykkään tosi paljon. Minulla on niitä kolmea eri kokoa ja lisää ostelen, jos tulee sopivaan hintaan vastaan. Vatien ei tietenkään tarvitse olla täydellisessä kunnossa, kunhan ei ole isoja halkeemia ja murtumia, pienet tummumiset ja naarmut kestetään. Jos ei keittiössä niitä voi käyttää, niin ainakin kukkaruukkuina.

 Vanhat kannut ovat myös kivoja, mutta niitä en ole urakalla alkanut keräilemään, ovat sen verran tyyriitä. Arabian iso vanha leivinkulho oli tosi kiva löytö, hyväkuntoinenkin. Sitä en ole raaskinut käyttää.

2 kommenttia:

Petriina kirjoitti...

Hyvä, hyvä ! Seuraavaksi kun mies ( tai joku muu ) rutisee mun kirppistely- tai antiikkikauppalöydöistä, niin totean vain ykskantaan, että kyse on mun Harrastuksesta :-D . Ja pitäähän ihmisellä toki sellaisia olla, eikö ?

Mukavaa alkanutta viikkoa !

Heidi kirjoitti...

Onneks meillä ei kauheesti rutista mun kirppistelystä, koska mies on itse innokas kirpputorillakävijä. Hän tosiaan hakee kirppareilta vähän erilaista tavaraa kun minä :) Olen kuitenkin saanut hänet innostumaan myös antiikista, eli voisi sanoa että se on yhteinen harrastus se kirppistely meillä :D Mutta siis kyllä täällä välillä noottiakin on tullut mun ostoksistani :)

Mukavaa viikkoa!