perjantai 27. tammikuuta 2012

Koruja



Innostuin pitkästä aikaa tekeen koruja eikä se innostus kauaa kestänyt. Lähinnä sen takia hermot menee kun korutarvikkeet on vähissä tai vääränlaisia kun mitä oli ajatellut ja sitten kun lopputuloksesta ei tulekaan semmosta kun olisi halunnut. On se vaan välillä vaikeeta päättää esim. mihin järjestykseen erilaiset helmet laittaa. Tähän tekeleeseen olen kyl suht tyytyväinen, värit on ainakin hyvät. Haluaisin tehdä kaulakorun joka sopii tämän rannekorun kanssa, mutta metallihelmet loppu... 

3 kommenttia:

Päärynäpuun varjossa kirjoitti...

Se on tämän käsillätekemisen haasteellisuus välillä hermoja koittelevaa, mutta hyvän lopputuloksen sait mun mielestä aikaan !

Mä olen kans vähän turhautunut taulun maalausprojektin kanssa, kun taivas ja vesi on NIIN vaikea saada edes vähän luonnollisen näköiseksi. Olen maalaillut sitä 2 viikon aikana melkein joka päivä. Hyvät viikonloput !

Pionimetsän Tiina kirjoitti...

Hieno!! Onks noi mv-helmiä? Ei muuta ku settiä vääntämään kesähäitä silmällä pitäen ;)

Heidi kirjoitti...

Tiina: Muistaakseni ne on helmiäislasihelmiä.